ITALJET S.P.A

Toľko prejdených ciest od roku 1959. Postupná, ale rozhodujúca zmena, od malej spoločnosti k priemyselnému odvetviu, cesta pokrytá dvoma kolesami, jazda na motocykli a mopedoch, schopná vyvíjať sa a dosiahnuť stretnutie s tretím tisícročím v dobrej kondícii a skveleom štýle.

ŠPECIÁLNY TYP HISTÓRIE

Spoločnosť Italjet navrhla a zrealizovala od roku 1959 do súčasnosti viac ako 170 inovatívnych modelov. Skútre a motocykle vyvinuté s podnikateľským nadšením zostali nezmenené od ich založenia po tretiu generáciu, ktorá sa v súčasnosti podieľa na upevňovaní národného a medzinárodného imidžu spoločnosti. Rovnaké vlastníctvo, ktoré viac ako päťdesiat rokov riadi rodina Tartarini, koherentné pri vytváraní kontinuity a rozvoja svojej vlastnej inovatívnej filozofie, ktorá dnes zreteľným a silným spôsobom označuje spoločnosť a ochrannú známku Italjet v Taliansku a na celom svete.

MISIA

Vytváranie produktov štýlu a silnej osobnosti. To, keď sa na silne konkurenčnom rýchlo sa rozvíjajúcom trhu pohybujeme smerom k tretiemu tisícročiu, je filozofia spoločnosti založenej pred takmer 60 rokmi, ktorá dnes dosiahla svoju tretiu generáciu.

OČAKÁVANIE TECHNOLÓGIE.
OČAKÁVANIE BUDÚCNOSTI.

Samotný veľký zmysel pre dizajn by nestačil na výrobu športových skútrov charakterizovaných výkonom a pokrokovou technológiou, ktoré sa stali medzinárodnými fenoménmi, ako sú * Formula a Formula Williams, ktoré vznikli v úzkej spolupráci s prestížnym britským tímom.

* Štvornásobný víťaz ceny Skúter roka: v Nemecku, Španielsku a dvakrát v Taliansku.

PRODUKTOVÝ MARKETING.
POLITIKA ZNAČKY.

V závode Castel Guelfo, len pár kilometrov od Bologne, plánuje marketingové oddelenie Italjet, srdce a motor výskumnej a vývojovej činnosti, významné novinky v obrovskom medzinárodnom prostredí dvoch kolies. Nedávna história tvorivosti a inovácie spojená s minulosťou bohatou na anekdoty a úspechy. Vždy na hranici medzi dizajnom a technológiou: kombinácia jedinečného eklekticizmu a disciplíny, ktorá priniesla časom jeden z najkreatívnejších modelov v histórii ITALJET-u, ktorý sa od roku 1980 stal súčasťou zbierky dizajnu v Múzeu Moderného umenia v New Yorku. Model skútra Formula 50 L.C. bol nedávno vybraný na dočasnú výstavu „UMENIE MOTOCYKLU“ organizovanú Guggenheimovým múzeom v New Yorku.

VYTVÁRAŤ VÝVOJ.
INOVÁCIA BEŽNÉHO.

Nápady, mať nápady, ktoré vyhrávajú nad podnikateľskou únavou a technológie, s ktorými čelí kvôli svojej predchádzajúcej neexistencii; to je všetko obvyklé v „historickom“ stredisku Italjet v Castel Guelfo (Bologna), ktoré dnes funguje ako skutočné technické stredisko.
Od projektu po prototyp: každý skúter, ktorý vychádza z továrne Italjet, dosahuje úroveň vynikajúcich kvalitatívnych a technologických štandardov a vždy predstavuje jedinečné súčasti a vlastnosti.

FLEXIBILITA VÝROBY.
TECHNOLÓGIA VÝROBKU.

Vďaka veľkým investíciám do výskumu a vývoja sa Italjet zameriava na stratégiu „celkovej kvality“ a na maximálnu originalitu konštrukcie, záväzok pre všetkých zamestnancov, ktorí sú individuálne motivovaní. Neustále nové technické a štylistické riešenia, ktoré uspokoja a stimulujú latentné želania moderného zákazníka, pričom vždy dbajú na dizajn a na emocionálny význam vlastnenia niečoho, dokonca aj skútra.

DLHÝ PRÍBEH BOHATÝ NA VÁŠEŇ, VÝZVY A ÚSPECHY.

ZAKLADATEĽ

Spoločnosť Italjet by pravdepodobne nikdy nevznikla, keby Leopoldo Tartarini, jej zakladateľ, nebol jazdcom. V skutočnosti motorky vždy predstavovali spojenie jeho života s vášňou, vynaliezavosťou a prácou.

OCENENIA A UZNANIA

Od roku 1959 vytvoril Italjet viac ako 150 rôznych inovatívnych modelov. Motocykle navrhnuté s inšpiráciou, ktorá zostala nezmenená dodnes

Obrovská a jedinečná vášeň pri kontinuite svojej filozofie, ktorá odjakživa odlišuje spoločnosť Italjet v Taliansku a vo svete.

Zhrnutie tejto filozofie je jednoduché: inovovať, predvídať chute a trendy, byť vždy v popredí, o krok pred ostatnými.

„Je to spôsob myslenia, ktorý vychádza z agónie, keď musíte byť odhodlaní dosiahnuť svoje ciele, vždy až keď budete odhadovať svojich súperov,“ vysvetľuje zakladateľ Leopoldo Tartarini.

Práve toto odhodlanie v kombinácii s nadšením a nekonečnou vášňou pre všetko, čo sa týka motocyklov a motorov, prenieslo na jeho deti nielen chromozómy, ale aj to, že to dýcha deň čo deň a kultivuje to príkladom a spomienkou na veľké športové úspechy.

Aby sme vymenovali aspoň niektoré: víťazstvo v pretekoch Milano-Taranto z roku 1953, svetové turné 1957-58 (päť kontinentov, 42 krajín za 13 mesiacov), tri svetové rekordy s Cyclecar v Monze v roku 1969.

14. februára 1980 prišlo uznanie, ktoré by samo o sebe mohlo viesť kariéru:

Dizajnový sektor múzea moderného umenia v New Yorku, prestížna MOMA, informuje Leopolda Tartariniho o rozhodnutí vystaviť Pack 2 v stálej zbierke. Je to jediné dvojkolesové motorové vozidlo umiestnené v múzeu.

V roku 1998, keď sa múzeum v Guggenheime v New Yorku rozhodlo vybrať niektoré motocykle a skútre, pridelí jedinú cenu jedinému skútru, ktorý bude potom vystavený: Formula 50, kvapalinou chladený a už štvornásobný skúter roka, dvakrát v Taliansku a jedenkrát v Nemecku a Španielsku.

V roku 2000 prišiel na rad skúter Velocifero, ktorý dokonale kombinuje vintage štýl 60. rokov s modernou technológiou.

D-Studio Company s.r.o., Stará Vajnorská 17, Bratislava, 83104 italjet@italjet.sk +421 915 206 124, +421 917 983 249